Hybride werken biedt unieke kansen wanneer het efficiënt en effectief ingezet wordt. Het kan de balans tussen werk en privé voor uw medewerkers verbeteren, productiviteit en creativiteit verhogen én kosten besparen. Om dit te bereiken moet informatie, zowel op papier als digitaal, altijd op de juiste plek en op het juiste moment beschikbaar zijn. Hoe zorgt uw organisatie hiervoor? Canon levert technologie, diensten en ondersteuning om u hierbij te helpen.
Deze vragen komen aan bod tijdens de interactieve sessie - Make It Work - van Canon op woensdag 15 maart.
Tijdens de interactieve sessie Make It Work gaat Wilco Verheij – Senior Director Workspace Canon Benelux – met je in gesprek over uitdagingen rondom de beschikbaarheid van informatie en communicatie binnen de hybride werkplek. Daarbij deelt hij zijn ervaringen uit onderzoek en de dagelijkse praktijk en gaat hij samen met jou in op vragen als:
- Wat is de rol van het kantoor?
- Welke problemen ervaren medewerkers met het werken op afstand?
- Hoe zit het met de kloof tussen de ervaringen van IT-managers en eindgebruikers?
Sluit aan bij deze interactieve sessie op woensdag 15 maart van 10.30 - 12.00 uur op Xpertstage #2. Na afloop van de sessie is er een netwerkmoment met lunch. Het aantal plaatsen is beperkt, schrijf je dus van te voren in voor deze sessie. Inschrijven kan op deze pagina.