Breedweer kijkt uit naar een nieuwe aanwezigheid op de WorkPlace Xperience. Tijdens de vorige editie was Breedweer aanwezig met onder andere een hoogwerker en een gebarentaal koffiebar. Kijk in de video hieronder nog eens de hoogtepunten van Breedweer op de WorkPlace Xperience terug.
2024
In 2024 kijkt Jack Stuifbergen wederom uit naar de WorkPlace Xperience, vooral om met andere geïnteresseerden te kijken naar de Corporate Sustainability Reporting Directive ofwel CSRD. "We bieden mooie oplossingen voor de CSRD, wij leveren positieve input voor deze rapportage." Het belang van de maatschappelijke impact is iets wat Breedweer altijd voorop zet. "We hopen dat er meer gekeken gaat worden naar de maatschappelijke impact die een werkomgeving zou kunnen bieden."
Impact kopen
Jack was tijdens de vorige editie een van de 'designers' van het evenement. Hier gaf hij invulling aan het thema 'Social Impact'. "Ons motto is ‘Niet lullen, maar impact maken’. Ik denk dat dit absoluut duidelijk laat zien dat impact maken onze belangrijkste missie is. En het is de hoogste tijd dat iedereen dat inziet, zodat we samen de wereld een stukje mooier, eerlijker en schoner kunnen maken."
In 2023 gaf Jack Stuifbergen tijdens zijn presentatie al aan dat "niemand impact inkoopt" terwijl dit juist is wat hij wil bereiken. "Het zou mooi zijn als er meerdere aanbestedende diensten en corporates aanwezig zouden zijn op de WPX die interesse hebben in het bespreken van CSRD en hun verantwoordelijkheid hierin."