Heijmans heeft tijdens de WorkPlace Xperience 2024 de prestigieuze Award voor de Most Valuable Partner ontvangen. "Een mooie beloning voor onze inzet" geeft Boy Cornelissen, Campagnemanager bij Heijmans, aan.
Deze award is er om de ‘Most Value Partner’ van de WorkPlace Xperience te eren en te belonen. Innovaties presenteren, zichtbaar maken en deze met bezoekers delen is niet eenvoudig. Daar is creativiteit, spitsvondigheid en volharding voor nodig. Heijmans heeft bewezen hierin uit te blinken, met een prachtige stand en enthousiaste standhouders.
Criteria
Partners kwamen voor de MVP in aanmerking op basis van de volgende criteria. Allereerst is voorafgaand aan de WorkPlace Xperience gekeken naar de activiteit van de partner op het vlak van marketing en communicatie. De organisatie houdt onder andere bij hoeveel unieke registraties er door activiteiten van een partner waren binnengekomen. Daarnaast liepen er tijdens de Xperience een aantal Mystery Guests rond die iedere Hub op de volgende punten beoordeelden.
- Hoe wordt de Xperience van de partner toonbaar gemaakt?
- Hoe ziet de indeling van de Hub eruit?
- Hoeveel waarde biedt de Hub aan bezoekers van de Xperience?
De winnaar
Heijmans ontving de MVP-prijs tijdens de afsluiting van het evenement. Boy Cornelissen nam de award in ontvangst, "Het is een mooie belonging niet alleen voor wat we hier hebben gedaan maar ook voor de voorbereiding op het evenement. We hebben een mooi concept ontwikkeld en veel reuring willen creëren, dat is gelukt!". Heijmans scoorde hoog op alle criteria en kreeg veel positieve reacties van de Mystery Guests.
Heijmans ontvangt als winnaar een etentje ter waarde van € 1.500,- om met het hele team van te genieten.
Heijmans