Laatste nieuws over WorkPlace Xperience
-
Dag 1 WorkPlace Xperience
woensdag 30 maart
De eerste dag van WorkPlace Xperience 2022 zit erop! Horen, zien, beleven, ontmoeten, delen en doen!
Richard Helmus wint ISS WorkPlace Manager of the year 2022
dinsdag 29 maart
Richard Helmus is uitgeroepen tot dé workplace manager, die het meeste impact maakt op de werkomgeving en het welzijn van de gebruikers: de ISS Workplace Manager of the Year 2022. Hij werd verkozen door een vakjury bestaande uit onder anderen Michel Tobé.
BINBIN partner WorkPlace Xperience
maandag 28 maart
Afval scheiden is wettelijk verplicht, maar dat is nog niet bij iedereen bekend. Maikel van Dijk van WPX-partner BINBIN vertelt op de WPX over de samenhang met de circulaire economie.
WeLLDesign toont op WPX PHOMI, het meest duurzame bouwproduct
maandag 28 maart
WPX-partner WeLLDesign heeft met PHOMI MCM het eerste product in de Nationale Product Catalogus met de maximale score. WeLLDesign presenteert het tijdens de WPX in de showroom.
Ysmart en Deblick tonen op WorkPlace Xperience ultieme smart workplace
vrijdag 25 maart
WPX-partner Ysmart presenteert tijdens de WorkPlace Xperience de ultieme smart workplace. Dat gebeurt door de Cubes van Deblick te voorzien van slimme sensoren en deze data te ontsluiten via een platform.
Laten we samen echt impact maken!
vrijdag 25 maart
Doneer via dit formulier aan het goede doel van WorkPlace Xperience 2022: het Ronald McDonald Huis Utrecht.
In gesprek met Coöperatie VGZ op WPX over Gezond Werkgeverschap
vrijdag 25 maart
Gezond werkgeverschap. Wat is dat? Hoe doet u dat? En hoe blijft u hierover geïnspireerd? Tijdens de Workplace Xperience gaat WPX-partner Coöperatie VGZ hierover graag met u in gesprek.
Gregory Sedoc spreekt tijdens WorkPlace Xperience over vitaliteit
donderdag 24 maart
Op dinsdag 29 maart geeft voormalig topsporter Gregory Sedoc tijdens de WorkPlace Xperience een presentatie over vitaliteit.
Platform voor marketeers gezonde werkomgeving op WPX gepresenteerd
donderdag 24 maart
Hoe zorg je voor een succesvolle marketing van een gezonde werkomgeving? Daarop richt zich het nieuwe platform Workplace Marketing Insights + Network dat woensdag 30 maart op de WPX wordt gepresenteerd.